SUSHI

Hej hej 

Snälle farbror Leif var nere och köpte Sushi till både pappa, mamma & mig. Smarrigt! Slurp!  ... och tänk vad gott det är med ingefära .... Jammie! ( det sista skrev mamma haha, hon sa åt mig att skriva klart detta inlägg och så när man kommer hit så fick man allt en överraskning, soet <3) 

Hur som helst. Till efterätt åt jag marängsviss :) Jag har ju för sjutton en hel bunke kvar med glass, grädde och maränger :p 

Jag pratade också lite med mamma om vad som händer ikväll, och det är så att hela portnoff släkten kommer hit. Mysigt värre! Då kommer alltså min moster, mina kusiner m.m. Man kanske missförstår lite av vad jag skriver så jag ska försöka förklara mig. Det är så att alla tjejer i portnoff släkten kommer, inga killar alltså. 

Nu håller jag på att städa mitt rum och efter det ska jag klura ut lite mer på min kvälls outfit. Jag kan ju nämna att den kommer gå i guld, lila och brunt...typ :p 

Kram!





Kommentarer
Postat av: stephie

jag har addat dig.
As kul ju att vi blir kompangioner(eller hur de stavas)haha;P

2008-03-26 @ 12:23:55
URL: http://stephiesmode.blogg.se
Postat av: Louise

Fin blogg :) ha en bra dag!

2008-03-26 @ 13:09:04
Postat av: olivia

Louise: Tack! :D Alltid kul med possitiv kritik :)

2008-03-26 @ 13:18:32
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se
Postat av: Linnea

Du har en ortoligt fin blogg! :) Fint mönster i bakgrunden!

2008-03-26 @ 13:29:09
URL: http://skaplig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0