SOME PICS.

hej hej 

Kamerafjolla? Ja kanske. Jag älskar att ta bilder på mig själv, därav ett av mina smeknamn fjortis :) Men jag tycker faktiskt inte att jag är så fjortis. Men hur skulle jag kunna avgöra det egentligen? jag ser ju inte hur jag beter mig bland folk liksom :p Hur som helst..så har jag tagit lite bilder som jag ska dela med mig av. Ni tittar på egen risk ;p 

image819
Spanska boken!!!!!!
image820
jag sjunger lite granna
image821
Och det är inte ofta man blir fin på sång-bilderna
image822
If you know what i mean? 

Resten av bilderna ser ni absolut på egen risk. Jag varnar för uglyyyyy pics. 

(men man måste ju kunna bjuda på sig, ellerhur?) 
image823
SEXIIIIGT!
image824
Ja! Jag visar dessa miner flera gånger om dan till mina vänner. Speciellt till dem på dansen :) 
image825
Spänna näsan minen
image826
vet-inte-vad minen. ful är den i alla fall :p 
image827
Få som kan göra denna....men jag kan ju säga att Debbie och Hannah är få av dom som kan göra den minen :) 
image828
Ännu fåare (jag kan inte stava, nu är det officiellt) människor kan göra denna...det handlar om munnens muskler (jag tränade i veckor, för att få till den här minen :p...egen coach - linn) Och det roligste jag vet är att se personer som försöker härma mig när jag gör såhär haha. 
image829
hej apa!


Slut på det roliga :p Let's plugga!


(p.s. så vet jag ingen blogg där någon har bjudit på sig såhär mycket. De ända bilder som bloggarna bjuder på det är bilder som är lite halv fula! Visa upp ert fula inre :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0