SOLGLASÖGON

Hej hej 

Nu tänkte jag göra ett liten inlägg om mina solbrillor haha. 

Nu kör vi en liten repris på min glasögons historia: 

image794
Dessa hade jag för flera år sedan...Leopard färgade smala...vet inte riktigt om dom passar så bra just nu haha. 

image795
De leopardfärgade från versace...ganska ok tycker jag, men dock lite smala bara

image796
I sexan köptes dessa. Jag gillar dom riktigt mycket, men nu kanske de börjar ryka från inne-listan :p 

image797
Pilot glajorna. Haha hett? Vet inte riktigt...jag tycker de e lite speciella sådär ahha

image798
Dessa använde jag konstant förra året. Dessa är också leopardmönstrade. Jag gillar dom väl ganska mycket nu med. De funkar ju! Alla klassiska saker hänger alltid med. 

image799
Sedan favoriterna! De stora fyrkantiga bruna från H&M. ÄLSKAR! Tycker dom är helt klockrena haha. 


Jag hade också några andra favoriter, som jag ABSOLUT ÄLSKADE! 

2007/imgp1571_1184424479_3093457.jpg Dessa älskade jag verkligen! De perfekta vita glasögorna typ. Och jag har prövat många, men det finns inte många som var så fina som dessa. Jag saknar dom då de försvann förra året :( 

Tror jag ska införskaffa dom igen, tillsammans som jag nog ska införskaffa röda glajor. Tycker de är skitsnyggt. 

 

 

Det var min glasögon historia :p 

 

kram!


Kommentarer
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n

Åhh alla va supersnygga men dom första gillade jag bäst=)

2008-03-26 @ 08:34:59
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0