SMYGTITT PÅ NY KOLLEKTION

Hej hej

Nu ska jag visa er en liten smygtitt på den nya kollektionen av cocoo - sveriges störta smyckesbutik på nätet.

1:a plats enligt mig! Älskade texten passion for fashion, helt klockrent och stilrent armband.

2:a plats är ett snyggt armband i en grön härlig färg med texten LUCK, LAUGH, LIVE....Det är exakt dessa saker jag tänker på när jag lever mitt liv :)

3:e plats är ett snyggt armband i färgen svart, med texten live with passion...riktigt snyggt detta med! Lite diskretare, och kanske snyggare på en fest eller så.

4:e plats är ett armband i en sjuukt snygg rosa färg med texten Faith, hope, love...riktigt klassiskt och snyggt till vår och sommar.

5:e plats är det bruna armbandet med texten may the force be with you....Detta var lite coolare än de andra, och har en mer jungelkänsla.



Det var min top 5 lista...ni får se resten imorgon eller något...

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0