SKULLE VA SKJYSST MED LITE TIPS...

Hej hej 

Nu sitter jag hemma med Debbie. Vi har kollat på ett tusentals Britney Spears videos, och flashbacks strömmar in asså! Sedan har vi tränat en aning dans...jag har inte kommit på sådär jättemycket mer, men det löser sig. Musiken är nog det värsta ändå...Har ju ingen skiva. 

Jag bara undrar om ni tycker att min blogg blivit sämre eller så, för ni besöker inte lika mycket längre :/ Lite synd tycker jag, för jag gillar faktiskt era kommentarer och så...Skulle va skjysst om ni kunde säga till! 

Em...lite senare idag så kommer pappa med lite mat från pizzerian :) De e gött. 

Jag har inte så mycket mer att säga nu, men jag skriver ikväll om jag känner för det, är på dåligt humör på nått sätt...:/ 

Kram!

Kommentarer
Postat av: Isak zöt

Jag har ju läst din blogg i evigheter o den är likabra
som alltid ^^

Tycker att du ska fortsätta som förr

2008-03-06 @ 18:26:12
Postat av: Josephine

Det är så sant, PMS är lite småjobbigt:)

2008-03-06 @ 22:08:49
URL: http://mumintroll84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0