PASTA M. KYCKLING OCH PESTO

Hej hej

Nu är jag hemma, och vad jag gjorde igår har ju redan Debbie berättat för er :p Jag har alltså inget annat att berätta faktiskt...inget mer än att jag hade en riktigt trevlig kväll!

Nu har jag och Debbie varit runt söder och delat ut 1 matgåva :p De andra tackade antingen nej eller svarade inte när vi ringde.

Efter våran lilla utflyckt så gick jag hem till ma och pa. Nu är jag äntligen hemma, varför jag skriver äntligen är för att jag håller på att däcka varanan sekund hihi.

Just nu håller jag på att laga pasta med kyckling och pesto :D Riktigt gott är det...sedan ska jag plugga till fröken julie, skriven av August Strindberg, och sedan rusa till dansen.

Jag måste kolla till pastan, men hare gött alla! (bilder kanske kommer senare, om Hannah vill skicka mig några från igår)

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Isak zöt

lyxmat :( ha en trevlig kväll

2008-03-16 @ 17:57:25
Postat av: Sara

vad gott det låter!

2008-03-16 @ 18:51:23
URL: http://littlenova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0