NYHETER FRÅN COCOO

Hej hopp

Nu ska ni få se lite nyheter från Cocoo...hoppas bara att bilderna inte blir frågetecken som vanligt. Ha de gött!


Ett sött pastellfärgat armband med texten KARMA, 165 kr.
Ett fint rött armband med texten LOVE, vad annars? 165 kr.
Ett blått armband med texten FORTUNE, åh så flott! :) 165 kr.
Ett rosa armband med texten LUCK, 165 kr.
Gult armband med texten DESTINY, 165 kr.
Black, black, black...Text: PASSION, 165 kr.
image837
Två söta armband kommer ni att skåda nedan. Pris: 85 kr. Färg: Rosa och blå.

Riktigt fina till våren. Jag vill ha ett! :D
Texten ni ser betyder jag älskar dig på svenska och det står: Je t'aime  språk: franska.


Ett liknande armband ska ni nu få se, fast detta har en annan text då det står Amour.




Två armband till i kärleks kategorin och i dessa står det Je t'aime och Amour:




image838


Nu ska jag visa er min absoluta favroit!

Ett silverarmband med en rosett i mitten, 195 kr.



Nitar gillar ni väl också? I sånna fall passar detta er:

Ett vitt armband med guldiga nitar, riktigt snyggt till sommaren! 195 kr.

image839
image840


RESTEN AV COCOOS VÅRNYHETER KAN NI SE IMORGON


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0