NO OUTGOING TODAY

hej hej

Jag drar nog inte ut idag för jag ska upp tidigt imorgon och redan nu är jag trött, hängig och har ont i hela kroppen :p

Aha....det var såhär det kändes att vara dansare haha. Men jag kommer klara det för det är så stööört kul! Jag trivs verkligen med att dansa 24/4.

På söndag har jag dans, på måndag har jag dans och sedan börjar all audition igen :p Men bring it on liksom haha :D

Imorgon är det också Hannahs födelsedag :D Grattis Hannah i förskott :)

Som sagt, hoppas alla har det bra....och förlåt att jag inte uppdaterat på ett tag men jag har haft lite att stå i :p

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin header!

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-03-14 @ 20:02:37
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: Isak zöt

händer istället dårå?

2008-03-14 @ 20:05:19
Postat av: olivia

Isak zöt: Jag kommer bara vara hemma och chilla :) Har världens träningsvärk i vaderna så det känns bäst att stanna hemma.

jessica: Tack!

2008-03-14 @ 21:33:01
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0