NATTI NATTI

God natt!

Då var det dags för mig att sussa. Jag håller på att slockna här framför datan...samtidigt som jag tänker: Att det nog inte är så bra med all denna strålning som åker genom ens kropp (som kommer från datan)...inte bra.

Jag såg att flera av er inte gillar Amy Winehouse. Jag kan ha full förståelse till det. Själv gillar jag inte henne som person då hon kan se riktigt galen ut, men jag måste säga att jag gillar hennes musik. Men den stilen faller ju inte precis alla till smaken, och jag som är allätare lyssnar ju på lite allt möjligt och tycker då att det är bra.

Idag missade jag kära B&S då jag tittade på yaya flickorna...och det var det nog värt för jag kan inte säga annat än att jag ÄLSKAR den filmen. Även fast den kan vara riktigt trög ibland.

Ja, ja....nu ska jag inte sitta uppe allt för länge...nästa stopp på datan är facebook och sedan mail kanske...vem vet?


Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

kommer inte ihåg vad butiken heter men det är en digital systemkamera från fujifilm. över ett år gammal och kostade då 5400 kr.

2008-03-26 @ 06:44:45
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0