NATIONELLA PROV

Haj haj

Idag hade vi nationella prov i engelska, och det gick förövrigt bra :) Våran lärare var i alla fall imponerad på hur bra våra klasser är i engelska :D 

Alldeles nyss pluggade jag och mamma lite svenska, för jag ska kunna lite ur en akt tills på måndag. Detta är då innom teater, och jag måste säga att det är underbart skönt att få göra något i skolan som är lite kreativt :p 

Efter skolan träffade jag, Hannah och Debbie, Elisabeth, då vi fikade lite på chokladbollen. Mums deras chokladbollar asså! Jag tog en stor havreboll :) 

Vi satt och skvallrade lite, sådär som tjejer ofta gör haha. Mysigt hade vi det...

Ikväll vet jag nog inte riktigt vad jag ska göra...men mina två val är att jag antingen går ut eller att jag stannar hemma. Jag får väl prata lite med mina friends senare...

Hoppas alla haft en trevlig dag och att den fortsätter trevligt :) 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0