MOBBNING

hej hej

Idag hade vi tema dag - mobbning. jag var bara med första lektionen då vi pratade om mobbning. Det lät ungefär såhär: Mobbning är väldigt dåligt, så mobba inte andra och så var det en massa uträkningar om hur många som känner sig mobbade m.m. Lite halv töntigt då man kunde gjort tema-dagen mycket "större". Exempelvis att man förstorar ämnet mobbning då det faktiskt påverkar en hel del människor i skolan.

Efter den lektionen hade vi lunch - riktigt gott var det faktiskt! Vår skola har riktigt bra skolmat har jag märkt. Och jaa...efter det var det dags för mig att knalla mig bort till Victor Rydbergs gymnasium där jag träffade 3 vänner :p

Varför var jag då på VGR, joo jag gjorde ett såkallat dansprov :) Again...Det var faktiskt inte svårt, men ändå gjorde man lite fel. Jag råkade nästan ramla när man skulle göra ett hopp, men jag tror jurryn gillar sånt då de ser att man verkligen ger ALLT!

Förns nu kom jag hem efter flera timmar på VGR...Skööönt att vara hemma, men ändå inte, för nu väntar Judiska studierna.

Kram alla!

Kommentarer
Postat av: TUMADRE

vädret har verkligen skiftat idag har. snö, regn, hagel, sol, vind.. alla årstider på en och samma dag!

2008-03-18 @ 17:44:21
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0