MARÄNGSVISS I MASSOR

Hej hej 

Nu drar jag ut och köper lite tillbehör till marängsvissen jag ska göra. Asså jag har verkligen varit sugen på marängsviss i flera dagar nu :p Det komiska var att när vi var i Härjedalen så pratade vi marängsviss i massor, och vi var nära på att göra lite :p 

Ikväll ska jag kolla på en av mina favoritfilmer...jaja flickorna heter den och där spelar Sandra Bullock. Den är grym! Riktigt hemsk i början :( Synd att folk kan drabbas av sånna sjukdommar...Jag lider med er som känner någon med den sjukdomen. 


En låt tills jag kommer tillbaka. På något sätt så kan jag aldrig slitas ifrån den här låten. Den är bara för grym! 



Hörs snart! 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0