LÖRDAG...VÅR?

Hej hej 

Nu har mamma och pappa tvingat upp mig - taskigt. Så nu sitter jag framför datan. Idag ska jag bara öva på min dans....mer än så är det inte...Jag mår fortfarande ganska dåligt. Ont i halsen och så. Men det ordnar sig nog...

Hoppas att alla får en bra dag idag, även fast vädret är helt crazy. Är det ingen mer än mig som tycker att det här med väder skiftningarna är läskigt? Jag tycker att det är riktigt läskigt, att det en dag är vår och en annan typ höst haha...

Aja...Jag ska typ göra mig lite frukost...kram alla!

Kommentarer
Postat av: Isak zöt

Håller med att det är lite läbbigt.
Dessutom regnade det som fan på natten så kunde typ inte sova :(

2008-03-01 @ 15:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0