LISTA

Hej hej

Jag kommer inte ihåg hur länge sedan som det var då jag hade en lista på min blogg, så det måste jag ha nu :)

Familj: mamma, pappa och jag :) (har också 3 bröder och 4 brorsbarn)

Jag bor i: Ett gult hus, då jag bor i en lägenhet
Jag älskar maträtterna: Tacos, sushi, thailändskt och en massa annat
Jag tar mig till skolan: Med buss nr.40 :D
Jag fyller år: 15 juni, sommarbarn som jag är
Jag är stolt över: Att jag har blivit så extremt vig på mer än ett halvår, + att jag utvecklats så mycket innom dansen.
Jag gör ofta: Sjunger i min ensamhet och ibland kan jag råka dansa i min ensamhet :p (exempelvis i väntan på bussen :p)
Jag är bra på (som du inte redan visste): Att göra mycket miner med ansiktet...sånna miner som har med musklerna i ansiktet att göra haha :D
Jag älskar: Mina vänner och min familj
Jag känner i kroppen: Träningsvärk haha :D


Detta skulle jag göra om jag vann en miljon: Skrika, gråta, skratta och typ shoppa upp allt på en dag ;p
Detta kommer jag aldrig skriva: (hum.....)
Detta ser jag just nu: Inläggsfältet
Detta gör jag utan att tänka på det: dansa på gatan och vrider och vänder på fötterna en hel del :p
Detta jobbar min mamma med: Mamma jobbar väldigt mycket med välgörenhet + planerar fester.
Detta har jag på mig: Blåa mjukisar, vitt linne, beige klänning, grå mjukiströja

Senaste jag spelade in: En film på mobilen :)
Senaste bok jag läste: Pojken som inte fanns
Senaste person jag pratade med: Mami
Senaste jag åt: En nektarin...ganska nyss
Senaste jag tänkte: Det senaste som jag tänkte ganska länge på var på hur det är med han
Senaste jag sa: Hejdå, till mamma
Senaste jag hörde: Ljudet från teven

Något du inte visste om mig: Jag har träffat sting haha...status :p Och sedan så är jag bra på att boxas haha :D Den mesta av min tid så frågar jag om folk kan hålla upp handflatorna så att jag kan visa hur bra jag är på att slåss :) (pappa har lärt mig (a)  )

Favorit glass: Hollywood strut som man kan köpa från glassbilen :)

Hoppas ni gillade testet...äntligen kom lite mer av mitt personliga jag fram haha...kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0