LISTA

Hej hej

Ville bara lägga in en lista före mitt sista inlägg för idag.

Namn: Olivia Eva Portnoff-Klatzkow
Piercingar: Öronen
Tatueringar: Nej
Längd: 168/169
Skostorlek: 39
Hårfärg: Ljusbrun typ, men egentligen mörk mörk brun!
Är du kär i någon: Nope
Önskar du att du bodde någon annanstans: Mm, under vintern och de kalla sommardagar som man möter på ibland.
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Man har ju hört kommentarer, men helt seriöst så har jag ingen aning...
Dricker du: Ja
Använder du droger: Nej
Röker du: Nej
Vilket shampoo använder du: Olika, men oftast ett från Barnängen då de gör håret otroligt lent
Vilken parfym använder du: Chanel Change och lite andra fruktiga dofter
Vad är du rädd för: Mörkret, och döden :/
Gillar du att tvätta: Hell no!
Gillar du Berg-och-Dalbana: Haha, det kan vara kul :)

SENASTE..
Film du hyrde: Från min kompis - the notebook (gratis höhö)
Film du köpte: Typ Harry Potter GAAAHAHAA
Låten du lyssnade på: Nerina Pallot - MrKing
Låten du hade på hjärnan: Aisha - med han..hrmm...
Låten du laddade ner: Någon från dreamgirls
Personen du ringde: Linn
Tv program du tittade på: Singing Bee
Personen du tänkte på: Ada Fleisher

FÖR ELLER EMOT...
Långdistansförhållanden: Emot
Utnyttja någon: Emot
Självmord: Emot!
Teenage smoking: Emot
Att använda droger: Emot
Sex före äktenskap: För
Köra onykter: Emot
Förhållanden: För

FAVORIT..
Mat: Sushi
Låt: I'm Good, I'm Gone - Lykke Li
Sak att göra: Dansa och sjunga
Sport: Dans, om det räknas
Dryck: höhö
Kläder: Klänning och strumpbyxor
Film: Tror jag måste säga den bästa sommaren då den är urgullig!
Bil: Rolls Roys! :D Så snyygggg

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke: Haha vad tror ni?
Gråtit över en flicka: Ja, om kompisar räknas
Ljugit för någon: Öööö..Ja!
Varit i slagsmål: Ja, fast det var typ innan högstadiet :p
Blivit arresterad: Inte riktigt

ANTAL..
Gånger du varit kär: 4 ggr
Gånger ditt hjärta brustit: 4 ggr, typ
Hjärtan brustit på grund av dej: 3 :/
Tjejer du kysst: 0
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ojj...de gånger jag varit på fest där det finns fotografer
Ärr du har på kroppen: En massa på händerna, men annars inga andra typ

Ska bli skoj: Dansen imorgon
Ska inte bli skoj: Skolan imorgon
Sparar till: Jag kan inte spara, som om det var en nyhet :p
Väntar på: Våren...KOM SNART!
Pålägg som gäller: Kalkon och phille (philadelphia)
Dagens dryck: Te

SENASTE..
Bok du läste: Pojken som inte fanns av Dave Pelzer
Personen du fick mail av: Gratisbrev typ
Personen du fick brev av: Gymnasie skolorna
Personen du fick sms av: DinSko
Gången hela din familj åt middag tillsammans: För någon dag sedan
Saken du köpte: Bamboo örhängen och en massa annat

Vad har du gjort idag: Varit med Linn
Var det kul: Det var riktigt kul!
Hur tidigt stiger du upp: Vardag: 06.30 Helger: 13.00 ungefär
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Sova
Är du seriös: Tror inte att folk anser mig seriös då jag ofta säger oseriösa saker :p
Vad är du allergisk mot: Är känslig mot chips, annanas och kiwi
Var har du ont: Lite i knäna då jag dunkat i dom idag..
Använder du hårspray: Ibland
Kan du stå på händer: Jaa, pappan min var ju akrobat för tusan haha
Favorit serie: DH, GA, GG, MIT, ANTM, B&S...

Håkan Hellström eller The Ark: Håkan Hellström
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Lars Winnerbäck typ
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Mm :D
Är du glad nu: Aa
Var du glad igår: Kommer inte ihåg, eller joo det var jag ju...eller? haha
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Jepp, flera
Vad dansar du till: Olika
Stockholm är: The shit! haha
Göteborg är: Länge sedan jag var där, men efter jag kommer ihåg så är det riktigt mysigt
Kan du sjunga: Jag antar det, efter vad folk säger
Mer värt än guld: Ma och pa
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Thailand

Snart kommer ett god natt inlägg, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0