LISTA :D

Hej hej

Nu kommer jag med en lista igen, men denna gång med en lista som är lite anorlundare....Tagen ifrån esofia.blogg.se  ----> ÄLSKAR DIG SOFIA <3

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
BERTRAM Abel, 1871 - 1954
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
pappas skrivbord
3. Vad var det senaste du såg på tv?
har ingen aning för det var några dagar sedan jag kollade på tv :p
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
19.19
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
pappas röst, som talar i telefonen :p
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
det var väl nån timme sedan då jag var nere i bilen och hämtade väskor.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
jag läste esofias blogg :D
8. Vad har du på dig?
gråa mjukisar, svart linne och en mossgrön tjocktröja
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
kommer inte ihåg
10. När skrattade du senast?
jag skrattade nog åt mami får hon kan vara lite knasig ibland XD
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
en massa tavlor + en liten tavla jag gjorde när jag typ var 1 år :)
12. Har du sett något konstigt på sistone
en ganska konstig sak är att pappa har hängt ett tidningsurklipp på en lampa i hans kontor :p
14. Vilken var den senaste film du såg?
dono...
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
ett hus i thailand, spanien, grekland, shoppa kläder i MASSOR, m.m...
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
jag kan nudda näsan med tungan haha
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
vädret....det skrämmer mig helt seriöst
18. Tycker du om att dansa?
hallå? vad tror ni? :p
19. George Bush?
haha rolig snubbe...jag har sett så många roliga klipp på honom att man garvar ihjäl, exempelvis när han ska säga något men inte får fram några ord så att han stammar i 2 minuter
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
jag har extremt många flicknamn jag gillar och det är typ Fiona, Cassandra, Nikita m.m. killen skulle nog heta mike eller nått sånt
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
HAHAHAHAH!!!! JAAAAAAAAA....ge mig värme
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
em.....jag vet inte haha, inte direkt något jag suttit och tänkt på :p


Kram!

Kommentarer
Postat av: L

kul att du har uppdaterat, har väntat i flera dagar nu :) ha det bra olivia!

2008-03-24 @ 20:27:29
Postat av: olivia

L: Naaaw! Va söt du är! :D
Detsamma L

2008-03-24 @ 21:02:24
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/
Postat av: sofia

ÄLSKAR DIG MED OLIVIA GUMMSAN!

2008-03-29 @ 15:12:07
URL: http://esofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0