KNASIG DAG

Hej hej 

Idag har vi haft en massa problem hemma. Som ni vet så hade vi stömavbrott imorse, och ungefär 1 timma efter så blev vi bortkopplade ifrån internet, men nu funkar det som vanligt igen - som tur är! 

Just nu kollar jag på Gilmore Girls, älskar bara den serien! Och som körsbäret på glassen så visas Gossip Girl ikväll. På tal om glass så är jag riktigt sugen på marängsviss. En ganska konstig grej att bli sugen på bara sådär...Jag tror i alla fall att jag ska gå ut och köpa lite tillbehör till en marängsviss. 

Nu börjar Gilmore Girls igen

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gossip girl visas inte idag den börjar sen igen på våren tror jag

2008-03-25 @ 16:38:54
Postat av: olivia

Anonym: Ja juste! :( Tusan....men grey's anatomy skulle gå idag tror jag, så det är bra :D

2008-03-25 @ 16:44:41
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se
Postat av: Anonym

grays går på onsdagar

2008-03-25 @ 20:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0