KÄNDISSNACK

Hej hej

Nu tycker jag faktiskt på riktigt synd om Britney! Bara för att hon hade en liten jobbig period så har hela hennes liv gått snett. Nu har också en domstol beslutat att hon måste leva på en viss summa varje vecka. Denna summan är ungefär 10 000 kr. Egentligen är ju 10 000 kronor i veckan riktigt mycket (många i Sverige tjänar sneppet under varje månad), men för någon som är van att kunna leva livet lite, så måste det vara riktigt jobbigt att anpassa sig för just en precis summa. :/ Jobbigt det där.

Om nån timme eller så, börjar min favvo serie. B&S...Det ska bli riktigt kul att se hur det går för Walkers familjen. Dom stöter ju på problem heela tiden...

Nu ska jag koppla av en aning, sedan dansa och sedan kolla på B&S. Kram!

Kommentarer
Postat av: Isak zöt

Stämmer väl knappast att många i sverige tjänar under 10000kr per månad? I vilket jobb tjänar man så lite? :O

pussis

2008-03-11 @ 22:34:47
Postat av: isak zöt

men jag förstår såklart din poäng :p

2008-03-12 @ 06:51:54
Postat av: olivia

"Egentligen är ju 10 000 kronor i veckan (

2008-03-12 @ 07:10:22
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/
Postat av: isak zöt

okej så dum jag är ^^

2008-03-12 @ 17:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0