HELLO EVERYBODY

Hej hej 

idag har jag dansat som en tok. Och jag kan ju säga att dansen är riktigt jobbig att genomföra. Jag blir yr och trött på en gång :p Men men...Man gör ju all man kan för att komma in på den bästa skolan. 

Idag har jag dans kl. 19.35, då hade jag tänkt att jag kunde få hjälp av min danslärare...hoppas hon har tid :) 

Bloggen har lutat ganska mycket i statistiken på sista tiden, och jag är ledsen att jag inte hinner uppdatera så mycket som jag gjort förr, men jag har faktiskt en skola att gå till och en dans att tänka på. Annars skulle jag blogga 24/7. 

Hoppas de flesta av er stannar kvar här bara, för ni ska bara veta hur mycket era kommentarer betytt! Vissa av er har skrivit kommentarer som verkligen har påverkat mig rakt in i hjärtat, och de har stannat kvar där! Så tack till er! 

Nu ska jag göra mig i ordning för dansen...skriver senare

Kram!

Kommentarer
Postat av: Isak zöt

Du har fått mig att fastna här så det blir inte lätt att få bort mig härifrån!

2008-03-09 @ 18:17:24
Postat av: stina

vad dansar du för dans? :)

2008-03-09 @ 19:26:30
URL: http://stinajohansson.blogg.se
Postat av: olivia

Isak zöt: YEEYY!! En trogen läsare är alltid något :)

stina: Jag har gjort en slags jungelbaserad dans som intagningsdans, men rent allmänt så dansar jag showdans/showjazz...

2008-03-09 @ 21:30:06
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0