GODDAGENS

Hej hej 

Nu kom jag precis hem ifrån stan, där jag och Hannah strosat runt. Jag köpte 3 nagellack, som jag gillade riktigt mycket! Det är i färgerna orange, som är vårens nya färg på nagellack, sedan köpte jag ett rosa och ett lila/rosa. Riktigt fina! Jag ska snart ta på det lilarosa...och ikväll får ni se bilder...
När jag kom hem så låg det 3 böcker på min säng ifrån mamma, ni kan få se bilder på dom ikväll....

Tack alla för era kommentarer! Vissa skriver så fina kommentarer, att jag får hål i tänderna :D Tandläkaren nästa alltså...

Madde är påväg hem till mig, då vi ska öva lite dans...sedan åker vi tillsammans till dansen. 

Kommer snart ett nytt inlägg, där ni får stå för frågorna och jag för svaren...kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0