GOD MORGON

Jamen god morgon bloggen!

Just nu så gör pappa lite frukost medans jag passar på att blogga, som jag egentligen inte skulle göra under denna stund men i alla fall. Idag så ska jag kanske vara med Debbie efter skolan. Då vi ska träna på lite dans inför för audition. Jag vet det blir mycket prat om dans nu, men helt ärligt talat så är det de ända jag har gjort de senaste dagarna, för jag ger mig fan på att komma in! Jag ska liksom komma in på de bästa gymnasiet haha. Annars får jag ta nått annat men, men. Jag har ju dansat med ganska många personer nu (alltså tränat) så jag vet ju vart jag ligger, och jag tror jag ligger rätt bra till. Tack danslärare! haha. Hon hjälper en verkligen as mycket! Tränar styrka, tränar utsräckta ben och armar etc. Love, love, love!

Nu ska jag sminka mig lite snabbt så får vi se om jag hinner till 08.00, då vi har matte.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0