GOD MORGON REGN!

Hej hej 

På ett sätt så tycker jag att det är super duper härligt att det regnar. För jag känner mig riktigt varm nu, och då är det härligt med en massa fukt utomhus. Men på ett annat sätt så är det synd för er som står ute i regnet....det kan ju inte vara  kul :/ 

Enligt mig så är det härligt när det regnar om man är på landet och har gummistövlar och en nallgul regnrock till exempel. Men det är inte så mysigt när det regnar och man kanske har plattat håret...då är ju regnet en pina. 

Snart kommer min lilla bror hit. Och vi ska äta lunch tillsammans. Jag har gjort salladen *fett stolt* haha. Det ska bli kul att lilla brorsan kommer hit, för det är inte ofta som man får se den lilla killen. Han är 31 för er som undrar, så han är ju inte så liten egentligen. 

Jag kan ju i alla fall bjuda er på en dagens outfit...kanske inte en insprations outfit direkt men, men....

image735image736

Svart långt linne - Gina Tricot
Mörkblå sportjacka - Nike
Svarta strumpbyxor - H&M
Lila overknees - Gina Tricot
Silvriga örhängen - H&M

Det var min lilla outfit för idag...

ha en trevlig dag everybody! 

Kommentarer
Postat av: isak zöt

God morgon, hoppas du har det bra idag :)

2008-03-09 @ 13:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0