GIRLYLICIOUS

Hej hej

Då har jag och mami tagit oss tid till att kola på girlylicious. Vilken förändring tjejerna i Top Model fick! Garhhhhh....
Jag skulle typ storböla om jag skulle få en sådan makeover. Jag är verkligen helt medveten om mitt utseende, och det är liksom jag! Ingen rör det haha :p

Jag håller på att torka mina naglar för imorgon så kör jag på oranget. Tänkte vara lite mode/retro imorgon :p Lite kul...Imorgon är det annars en ganska tråkig dag :p Men våran grupp får typ gå till våran parallelklass bild :D Det skulle vara toppen.

Oh shit! Jag har ju syslöjd imorgon och min syslöjdslärare och jag hade en liten fight förra lektionen. För man märkte hur hon bara blev surare och surare av typ all stress. Sedan så började hon skälla ut mig för att jag pluggade spanska, när jag bara hade boken liggandes framför mig. Tada! Jag har lasersyn haha, skämt åsido. I alla fall. Så då bestämde jag mig för att jag inte ville göra mina sovbyxor då jag inte klarar av allt det där rita av på papper m.m. Så jag vill nog göra en helgrym kudde istället med typ en massa ord på och spets och sånt. Mer min stil av syslöjdsarbete. Sånt som är enkelt, men som sedan blir personligt och gulligt.

Då ska jag bara kolla runt lite på internet och sedan sussa. Håller på att somna här :p

kram alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0