FRYSHUSET INTAGNING

hej hej 

Idag gjorde jag fryshusets intagning. Det var riktigt kul idag med :) Denna dag gjorde vi också street, som jag inte är sådär topp på :p 

Jag träffade också min kusin idag, vilket var kul. Då känner man i alla fall någon, haha. 

Nu har jag kommit hem och är riktigt trött, då intagningsprovet började 8.30. 

Ni kan få se lite bilder på dagens outfit haha. 

image745image746

Svarta trikåer, svarta hotpants, svarta strumpor och en grå tjockiströja, under den har jag ett gult linne. Alla saker kommer från lite vanliga butiker som H&M. 

(Till alla ni som känner mig och som pratat med mig på sistonne - han killen med blont lockigt hår och med bra hållning...han var där idag igen och han är ur gullig :D Vi gick faktiskt på diagonalen tillsammans :p)

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0