FRAM MED KRUSTÅNGEN!

Ni hörde mig. Fram med krustången nu tjejer - för det börjar bli populärt med krusigt hår igen. Det är det i alla fall för stunden. 

10_lordag_b_1171124718.jpg

 

Man kan alltid få allt gammal att se snyggt ut! Allt man behöver göra är att förnya det. Och idag kör jag på en blandning mellan nytt och gammalt. Alltså krusigt hår med mittbena :) Kanske inte precis krusigt hår men lockigt hår åtminstonne. 

 

 

80tal_412418w.jpg

Så här ska alltså det krusade håret se ut när det är färdigt. Men jag är inte säker på att jag diggar detta total krusade håret till fullo, men jag tycker att det kan vara snyggt med en lätt krusning :D 

 

 

Nu ska jag gå ut och hjälpa mamma med att bära lite kassar från systembolaget. 

So long!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg design :)

2008-03-26 @ 13:48:11
URL: http://louizevarnamnet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0