FORTFARANDE UPPE

Hej hej

Jag är nästan alltid uppe så här sent...inge bra för jag blir ju så jäkla trött när jag är uppe sent :/ Gammal vana...:p

Ni kanske känner igen namnet Ashley Judd...hon är med i en av mina favoritfilmer: ya-ya flickorna...och jag måste bara säga att hon är så extremt vacker! Hon utrstrålar en sån glädje att jag blir helt tagen! Några bilder:

image811
image812
image813

Ikväll har jag alltså kollat på en massa bilder. Letat. Hittat. m.m...Och jag tittade på en massa bilder av Caroline Winberg och hon har ju tagit extremt vackra bilder!
image814image815image816image817

Jag visste faktiskt inte att hon varit med i Victoria's Secret Fashionshow...:S Det kanske var en grej som man bara MÅSTE veta :p

Aja...nu ska jag i alla fall fortsätta att kolla runt på internet tills jag tröttnar :p

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0