FÖRSVUNNA FÖRÄLDRAR

hej hej

Mina föräldrar har försvunnit :p

Det är så att pappa jobbar hemma i ett kontor hemma hos oss, och han är alltid hemma! Och mamma, jobbar väl...men aldrig till 21.34...where are they? missing parents, säger jag bara...

Gossip Girl var en hit som vanligt. Om jag får gissa lite, så tror jag att Nate och Jenny blir tillsammans, och sedan tror jag att Chuck kommer att utnyttja Blair till 100 %, tror dock inte att dom kommer bli ihop. Sedan tror jag att Dan kommer vara otrogen mot Serena med Vanessa...Vad tror ni egentligen? Det är ju ganska kul att sedan kolla tillbaka på vad man skrivit och se om saker och ting stämmer. Synd bara att det var sesongsavslut idag :/

Kanske kommer Desperate tillbaka snart, eller så är det so you think you can dance som kommer och tar Gossip Girls plats. Det sistnämda alternativet är förmodligen rätt, då det skulle vara lite konstigt om Desperate skulle börja helt plötsligt, utan några som helst reklamer.

Jag måste säga att jag saknat so you think you can dance...jag menar hur bra är dom inte på att dansa? Jag blir ju heelt tagen. Skulle faktiskt kunna tänka mig att ställa upp själv i det programet, men det skulle nog se ganska konstigt ut skulle jag tro :p

Hur som helst, så ska jag gå nu i en sekund för att sedan kolla på brothers & sisters. Detta avsnitt kommer bli spännande, och jag lovar att det kommer sluta med att jag än en gång sitter där med tårar längst med hakan.

Om ni undrar varför det varit en ganska dålig updatering på senaste tiden så kom jag på idag, att jag mår ganska dåligt :/ Fick en sån äcklig tanke idag att jag skrämde mig själv! Jag hoppas att de tankarna inte kommer tillbaka alltså...vill inte riktigt säga vad, eftersom att det kan misstolkas som f*n, då vissa av er därute är så jäkla korkade i huvudet att ni tror att allt är bra med en 24/7. Så jag avstår från att säga något, men helt seriöst, skulle det hjälpas att få tala ut med någon, och jag tror att jag vet vem. (kan ge en ledtråd: det är inte mamma, inte bästa kompisen, utan någon som jag lärt känna riktigt bra på senaste tiden, och denna person kan nog bevara en hemlighet)

Ok, nu ska ni inte behöva läsa egenom en massa bekymmer :p Det finns gott och väl om sånna bloggar redan. Bloggar som varit på topp, men som sedan sjunkigt ner på grund av att han/hon mått dåligt :/

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0