FÄRGA HÅRET

Hej hej

Jag hade tänkt att jag skulle färga håret innan frisören, och nu skulöle jag behöva en massa tips. Jag har tänkt att jag ska tona det till en början, men att sedan färga det :S Och hos frisören så vill jag verkligen förändra min frisyr. Lugg har jag prövat p¨å och jag gillade det, men det är så himla jobbigt att hantera. Och att klippa det riktigt kort vill jag inte :/ Vad kan man göra?

Snälla tipsa mig nu!!!! Annars kommer jag bli galen haha

Antingen vill jag köra en Rachel Bilson och färga håret såhär:

 För jag tror det skulle passa mig med ett rödbrunt hår.

Eller, så vill jag köra en victoria secret och färga håret:

 i denna färg. Vågar man liksom? haha

Kram

Kommentarer
Postat av: M

Den d'r Victoria secrets modell färgen hade jag typ föurt(a) Steget före.
MWOHAHAHAA

2008-03-08 @ 13:44:10
URL: http://SoWhat.webblogg.se
Postat av: Isak zöt

Njaaa.... av de två alternativen tycker jag att den första bilden skulle passa dig mycket bättre!

2008-03-08 @ 13:58:52
Postat av: olivia

M: och så har jag nästan haft sedan femman :p

Isak zöt: Naaaw! Då gör jag väl så då :p

2008-03-08 @ 14:34:10
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0