EN ROLIG DAG :)

Hej hej

Nu är jag hemma och är faktiskt riktigt utpumpad...så trött är jag :p

Sitter här hemma med mjukiskläder och väntar på att pappa ska komma hem så att vi kan åka iväg. Jag längtar! Snöskoter, filtar framför en varm brasa, hoppa i snön, fiska på isen m.m. :D Det är så extremt mysigt där!

Det skönaste är att man inte behöver tänka på hur man ser ut och att man bara går runt i mysiga fula kläder! Härligt...

Nu ska jag försöka hålla mig uppe så att jag kan sova i bien påväg till Härjedalen. Jag ska försöka ta många bilder när jag är där också!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Isak zöt

Låter mysigt, men jag ska ju ha det superbra jag med så är inte avundsjuk tyvärr :) pözz

2008-03-20 @ 17:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0