DJÄVULEN BÄR PRADA

hej hej 

Jag är en sådan där person som kan kolla på filmer om och om igen. Tröttnar nog aldrig. Den ända gången jag tröttnat på en film, har varit den gången då jag kollade på Moulin Rouge, 2 ggr om dan i typ 2 veckor haha. 

Nu håller jag på att ladda upp djävulen bär prada, så det är vad jag kommer kolla på alldeles strax. Djävulen bär prada är en sån härlig film! Älskar hur Giselle Bundchen ser ut i filmen. Uppsatt hår i en knut, polotröja och halsband. Stilrent och snyggt. 

Well...nu ska jag kolla på film. Kram! 

Kommentarer
Postat av: Linn

ja visst är det härligt! jag har precis helrenoverat min så jag ska snart ha premiär! har inte cyklat på mååånga år! hehe, önska mig lycka till!

2008-03-01 @ 17:01:37
URL: http://linnnissi.blogg.se
Postat av: Helena

Den är jättebra. Ha en bra fortsättning på dagen!

2008-03-01 @ 17:24:25
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0