DEN DÄR MARY

Hej hej

Släkt tjejmiddagen var riktigt trevlig och mysig. Jag hade riktigt kul! :D Mamma hade gjort en underbart god lax som vi bjöd på...jag var riktigt hungrig så det passade perfekt!

För ett tag sedan kollade jag på so you think you can dance, och tjejen som dansade värsta rumpdansen - HAHAH! Hur vågar människor skämma ut sig så? Stå och vicka med rumpan sådär :S Hur som helst, så är ju vissa skitbra, men andra skämmer ju bara ut sig :( Dom har väl fått höra att dom är jättebra och så dansar dom sådär sedan...trist!

På tal om dans, dansade jag för släkten idag :) Det var roligt, och som tur var så fick jag mycket possitiv kritik. Älskar possitiv kritik :D Speciellt när ni kommenterar min blogg eller så, man blir helt glad innombords :) Tack till er!


Nu ska jag kolla på den där Mary

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0