DAGEN MED STORT D

Hej hej

Då var det dags för Dday! Jag är småttligt nervös, men absolut inte lika nervös som igår då jag på något sätt fick testa på hur det var. Det kan också vara dåligt då nervositet är bra. Men jag lovar er att när jag väl är där så kommer jag nästan kissa på mig asså! Shit....

Jag kan ju bara säga till er som söker att jurryn är snällare än vad man tror :p Det var i alla fall jurryn igår. Jag kände mig lugn med dom liksom. Om man har en jurry som ser otroligt sur ut som ett exempel, då blir det ännu jobbigare att visa sitt bästa för dom.

Nu ska jag äta frukost. Kram!

Kommentarer
Postat av: isak zöt

Hur gick det olivia?

2008-03-12 @ 20:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0