DÅ VAR DET DAGS ATT TVÄTTA :/

Hej hej 

Idag har det varit en riktigt jobbig dag för mig :p För först, så skulle vi till ungdomsmottagningen, men då så var miss buss försenad så det blev inge. Sedan så hade vi håltimme, så jag gick tillbaka till skolan där jag tänkt mig träffa Hannah, men då var hon inte där! Så jag fick sitta ensam i 1 timma :p 
På bilden så var det en i min klass som skulle hälla målarfärg på en tallrik, men då så "exploderade" den, och typ 3 pers fick färg på sig, inklusive jag. (ni får se bilder snart) 

Och nu sitter jag här, och mår lite halvdåligt. Jaa...alla dagar kan ju inte vara perfekta. 

DAGENS OUTFIT. 

image694
Såhär såg jag ut utomhus + jacka och halsduk. Tjocktröja - universitet i New Castle 

image695
Dagens sminkning: Svart kajal, svart utsuddad ögonskugga, fondation, puder, rouge och mascara. 
Örhängen - Antik på ringvägen 144

image696
Dagens outfit: T-shirt/klänning - H&M (fashion for aids) 
Kofta - Zara
Jeans - Tommy Hilfiger

Och sedan målarfärgen: 
image697
image698image699
Man kan ju minst sagt säga att jag blev irriterad! Men jag tror mamma kan fixa det..hoppas i alla fall. 

Nu ska jag träna på min dans. Kram alla!


Kommentarer
Postat av: Isak zöt

synd om dig :(

2008-03-05 @ 16:47:10
Postat av: Madde

Bara så att det inte blir missförstånd så heter det "Fashon AGAINST aids" inte for :P

2008-03-06 @ 16:19:34
URL: http://SoWhat.webblogg.se
Postat av: olivia

Madde: Bra Madde, du skrev ditt namn :p

2008-03-06 @ 16:51:51
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0