BRÅK PÅ OLIVIAS BLOGG

hej hej

Som ni kan se så bråkar jag en gnutta med Anonym. Förmodligen är det ju någon jag känner eftersom att normala personer inte hoppar på någon annan sådär. Så du som nu skriver kommentarer, haha kul att träffas :p

Aja...just nu sitter jag i datasalen och där skriver jag på ett arbete...efter denna lektion är det fika som gäller.

idag hade vi håltimme på No:n så jag och Hannah gick ut och åt lunch på Sandys med Sara. Riktigt kul var det, och jag har verkligen saknat Sara. Bardomsvän as in hell! Vi pratade en massa minnen från tusentals helger vi gått egenom...

Jag skriver mer ikväll! Imorgon är det en helg då man klär ut sig, som typ Haloween, och då ska jag vara 80-tal. Kan visa bilder imorgon...

kram!

Kommentarer
Postat av: Celina

uuuh that's like what EVERYBODY cares 'bout.....

2008-03-19 @ 14:06:02
URL: http://starbucks.blogg.se
Postat av: olivia

Celina: Vad tycker du att jag ska skriva om då?

2008-03-19 @ 14:09:36
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0