BESÖKSREKORD IGEN OCH GOD MORGON

Hej hej 

Jag är sååå glad idag! Och det är bara för er förtjänst, för nu ligger jag på Mest Aktiva listan! :D + så har jag fått ett nytt rekord idag på typ 138 unika besökare (tänk hur mycket det blir ikväll då :D) Nu så har min blogg höjt sig och jag kan bara tacka er! 

Idag så har våran datakille kommit hem till oss, för att fixa våra tv-apparater. Dom visar myrornas krig konstant! 

Ni kan få se hur brun jag blev under nattens gång haha, och så kan ni få se lite tabbar ;P 

image653
Över min läpp så är jag ganska brun om man säger så ;p - tabb
image654
Snyggt att jag har världens rand vid tummen + att jag har en vit rand där mitt armband suttit :p - tabb
image655
Samma sak gäller andra handen, händerna är svårast att smörja in enligt mig. - tabb
image656
Och sedan så hade vi den bruna armen utan några tabbar :D ungefär såhär brun är jag över hela kroppen - TJOHOO! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0