80-TAL IMORGON

Hej hej

Vet inte om jag nämde det, men imorgon så är det som sagt en judisk helg då man klär ut sig (hmm..detta låter bekant, jag kanske skrev det trots allt)

Då ska jag i alla fall vara 80-tal tillsammans med Chantal i min klass. För tillfället har jag lockat håret som en tok för att få detta resultatet:

 Haha meningen är ju att håret bara ska se hur stort och fluffigt ut som det går :p Och jag tror jag börjar närma mig det ;p Kan visa bilder imorgon...

Hur som helst, så ska jag ha ljusblåa midjehöga jeans, ett färgat linne, en stor tjock jacka med puffarm och hela köret och slutligen assesoarer och sjukt stort hår :p Det ska bli kuuuul :D

Dags för mig att jobba lite, med min uppsats...kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0