8 GRADER UTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej hej

Jag tyckte väl att jag hörde vår här utanför. Nu tänker väl alla ni att jag är dum i huvudet, men det är faktiskt så att det finns olika ljud för varje årstid. Sommar har det bästa ljudet. För då hör man studentbilarna, man hör gnisslet från bilarna som åker på den tårra marken liksom bussarna, man hör folk som sitter ute och pratar, man hör fågelkvitter m.m. Och imorse så hörde jag allt våren :)

Sedan när jag kollar på termometern så är det hela 8 grader ute. Hur mycket blir det då vid 13.00-14.00 då som det är varmast under dagen? Jag ska sola!!! Haha :p Näe, men jag ska absolut gå ut åtminstonne...det spelar ingen roll vad jag sedan gör ute, bara jag får känna värme haha.

Ååå jag älskar värme! :D Alla blir på ett sådant glatt humör då :)


Nu ska jag äta mina lemon curd mackor! Lemon curd in my <3

 (vi börjar närma oss detta nu :D)


MUMS!

Kommentarer
Postat av: Elin

Våren är hääär

2008-03-27 @ 11:49:06
URL: http://shopaholic4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0