THE STATES!

Hej hej :)

Nu ar jag i Amerika och det ar tok-varmt har om man gemfor med lilla Sverige. Har ar det ungefar 30 grader. Och da ska jag springa runt i lang-kjol och langarmad troja. Jag ar namligen hos min bror som ar religios och jag maste respektera deras regler.

Idag har jag shoppat lite. Jag kopte tva shorts pa Victoria Secret. Sedan kopte jag guldiga peace orhangen (sanna som "alla" har), och slutligen kopte jag en Boston t-shirt i collage stuk.

Idag har jag blivit bajsad pa ocksa haha. Mitt yngsta brorsbarn ar bara 6 manader sa da ar det svart for honom att halla sig liksom.

Aja, nu ska jag vara med min alskade familj :D har ar klockan 6.09 PM :p

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0