LUMEN

Hola at me

Hej hej, varfor jag inte har skrivit pa ett tag ar for att jag har varit i New York med min karaste bruuuur. Vi hade as kul nar vi gick runt pa Time Square och andra delar av staden som aldrig sover :p Shoppat har jag ocksa gjort och det var skiiita kuuul :D
Roligast ar nog anda nar man gar runt och typ skriker: FOREVER 21!, STEVE MADDEN!, VICTORIA SECRET!, STARBUCKS!, DUNKIN' DOUNUTS!, PRADA!, DISNEY!, m.m. Det ar fullspackat av kanda marken, och andra affarer folk skryter om i Sverige :p And soon it's my turn haha

Just nu har jag och bruuur landat i Chicago, och har ar det riktigt varmt faktiskt, sa jag ska sooola lite nar han jobbar och sa. Annars da...Joo men jag ar for tillfallet pa en club som Joachim (bruuuur) ar delagare pa, sa jag har kollat runt lite har, och om jag far sa kanske jag kan ta foton fran min mobil och visa er senare.


Em...snart ska vi kanske ata lite eller sa...det var nog allt for nu, men jag skriver Later!



Pusskalas<3


Kommentarer
Postat av: stephie

NY, det är något speciellt med den staden:)har vart där 3 ggr, o lika häftigt varje gång:)

2008-07-24 @ 19:52:10
URL: http://stephiesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0