LITE BILDER


Akiva, Jonasan, Aharon and me :)

Akiva, Jonasan, Aharon, Olivia and Jehoshua.

And everybody again

The Ocean: Daniel, Aharon and me

Harvard

The first time I where at Starbucks

Jummie with Ben and Jerrys :D

When we where at the tour bus

Ombytta roller

We are ready to take a tour :)

I'm taking a picture from the ceiling of the bus

And this is only Boston :p

Nice view

A fountain

Look at all the fat people, it's scary

It's only Boston...

Ap-familjen number one liksom

Mums with pizza :)


Det var allt for tillfallet men mer kommer (om min andra bror nu har en digitalkamera :S)
Pussar

Kommentarer
Postat av: sofia

Gumman! Jag saknar dig med! Jag kommer gärna dit! betalar du? (a) :D Älskar dig! <3<3<3

2008-07-11 @ 18:47:28
URL: http://esofia.blogg.se/
Postat av: olivia

sofia: Basta fia! :D mm jag ar fett pa haha :p alskar dig!

2008-07-14 @ 23:15:52
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0