LISTA

Hej hej

Denna kväll berättar jag om imorgon men den handlar om cycklar.

Två listor innan jag lägger mig.

Du använder uttrycken:

Daah ( )
Ofta ( )
Damp (x)
Whata ( )
Shiiiet (x)
Men orka (x)
Venne (x)
Va? (x)


Utseende: (du har)

foundation (x)
mascara (x)
kajal (x)
ögonskugga (x)
Rouge (X)
brunkräm ()
Lösnaglar ( )
hårspray ( )
platt/lock-tång (x)
Hårmousse ( )
Färgat/ska färga hår/håret (x)
Flera sprut parfym på dig innan du går ut ( )


När du skriver använder du:

Jag skriver helst inte! ( )
Z i stället för S ( )
Avslutar vissa ord/namn med "schhw", ex Sara= Zarashhw ( )
Ofta smileys, dom behövs i skolans tråkiga uppsatser! ( )


Du:

Röker ( )
Skolkar minst 2 lektioner i veckan ( )
Kommer för sent nästan varje dag ( )
Är medlem i minst 4 nätcommunityn (x)
Har en bild på dig själv som bakgrundsbild på datorn ( ) 
Tycker att din/dina förälder/föräldrar är en komplett/kompletta idioter ( )
Har alltid din mobil med dig (x)
Går och köper godis när det är äcklig mat i bamba ( )
Kramar alltid en kompis när du ex. kommer till skolan (x)


Du älskar:

Shopping (x)
Dekorationer (x)
Speglar (x)
Enhörningar ( )
Disneyfilmer (x) 
Ljus (x)
Blommor (x)
Mjukisdjur ( )



Du brukar kolla på:

America's Next Top Model (x)
Desperate Housewives (x)
Laguna Beach/the hills ( )
Gilmore Girls (x)
One Three Hill ( )
Gossip girls (x)

Slutsumma:  25 poäng

0-12 Grattis! Du är allt annat än en fjortis
13-17 Du är lite fjortis 
18-21 Fjortis!!!
2-35 Du är en äkta fjortis!
36-48 Ta det lugnt, tänk på din framtid!!!

HEHE :D såklart man e ;p



HAR DU NÅGONSIN?

Varit medvetslös: på ett sätt ja...
Tackat nej till sex: nej
Hånglat med nån riktigt ful: njaaa
Hånglat med fler än 50 pers: näe
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: nästan
Gjort något riktigt dumt: ja
Gjort något du verkligen ångrar: Ja
Fått din mamma att gråta: ja
Slagit ner någon: ja haha
Skämts över dina föräldrar: ja, (förlåt ma och pa - älskar er)
Skämts över dig själv: jaa
Sagt jag älskar dig och menat det: ja
Bråkat med din flickvän/pojkvän: aaa typ
Varit nykter på nyårsafton: jupp
Åkt ambulans: ja
Gjort nåt olagligt: Ja
Blivit polisanmäld: nästan
Droger: nope
Druckit: Ja
Vilka kläder sover du i: t-shirt och shorts oftast - palla se snygg ut när man sover
Vad hatar du: har säkert en massa saker jag hatar långt inne i huvudet, men just nu så har jag tänkt bort dom på nå sätt
Varit kär: för många gånger tyvärr
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: sällan
Är du ensam nu: ja
Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: ja

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng: mami :)
Såg dig gråta: mamma kanske :/
Fick dig att gråta: mig själv, jag tog helt idiotiska beslut
Du delade en drink med: joachim
Du gick på bio med: fanny, hannah, debbie och lisa
Skällde på dig: mammi
Du smsa: Hannah
Du ringde: George
Ringde dig: Fanny
Som du sov hos: Joachim :)

DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR DU?

Haft sex: nej
Festat: nej
Gråtit: nej
Kramat någon: ja
Pussat någon:ja
Köpt någonting: typ
Saknat någon: på sätt och vis haha
Sjungit: jupp

HAR JAG:


Mer än en mobil? aa flera gamla tegelstenar
Digitalkamera: nope
Telefon på rummet: ja
Egen dator: not yet
Könssjukdom: nej :p
Husdjur: nej
Bra kompisar: bästa till och med
Receptbelagda mediciner: aa pencillin liksom haha (just nu)
Haft sex på en offentlig plats: nej

KÄRLEK OCH SÅNT

Hur gammal var ditt äldsta hångel? 92:a
Och yngsta? 93:a
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2
Vad tycker du om kärlek? det är kul när det varar men är jag vette fan när det förstörs så att säga
När kramade du någon sist? nån minut sedan
Saknar du någon speciell person? jupp
Har du svårt för att bli kär? haha nej, så se upp XD (försöker hålla känslorna i styr dock)

När kysste/hånglade du med någon sist ? de va väl ett tag sen nu..
Ångrar du det? JAAAA!
När fick du senast en komplimang? idag :)

Har du hånglat med någon av samma kön? nej


Nu ska jag sova :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0