I<3OUTLETS

Hi everybody!

Jag tankte att jag kunde prata lite svenska med er i detta inlagg. Ibland ar det ju skont att inte behova anstranga sig for att prata och skriva om ni fattar vad jag menar.

Anda har jag borjat att tanka pa svenska. Speciellt nar jag loser soduku, da tanker jag pa engelska.

Idag var jag och Yaffa pa en outlet. Gissa om jag belv glad nar jag som pa moln gick runt bland Juicy Couture, Michael Kors, Kate Spade, Karen Millen m.m.
Jag shoppade loss som en galning assa. Jag kopte:

1 par skor fran Guess.
Shorts fran Ralph Lauren.
Shorts fran Tommy Hilfiger.
Klanning fran DKNY
Tva toppar fran Banana Republic
En klanning fran Benetton

Nu har jag precis kommit hem fran en timme i parken med barnen. Det avr riktigt trevlig men nu ar jag helt utmattad.

Men jag ska ata nu sa inget mer skrivande for mig, men jag skriver kanske ikvall eller imorgon, kommer hur som helst skriva nar jag kanner for det. Pussar!<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0