I BELIVE IN LOVE

Hi Sweden! :D

Nu har jag varit uppe ett tag och klockan ar da anda 6.49 AM, medans den i Sverige ar runt 12.00 right?
Jag kanske ska skriva pa engelska istallet:

1. For att jag ska trana min engelska
2. For att det blir lattare for er att lasa om jag inte anvander mig av a:n och o:n hela tiden.
3. For att de som inte ar svenskar ska kunna forsta och kunna lasa min blogg :D

Well. Today I'm going to an outlet with Yaffa. I've seen a list on all the stores they have. It's amazing!
Someday i'm also is going to see Harvard, you know the famous school.

I love being hanging around with kids. It's really fun! And all my friends is always talking about their (brorsbarn/systerdottrar) and now I can talk about mine as well.

Right now i'm going to check out one of the youngest kids. I think he is crying.

I'll be updating as mutch as I can, kisses and hugs

Kommentarer
Postat av: Anonym

meeen som att du har några utländska läsare eller? du har ju typ 10 unika läsare per dag. Men jättr bra blogg..really;)

2008-07-07 @ 22:18:36
Postat av: olivia

Anonym: Yes I have! My family from Amerika is reading my blogg, and haha I don't have like 10 unika besokare per dag, jag har ungefar 80 :p skaffa battre koll hurru!



and thank you

2008-07-08 @ 16:12:34
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/
Postat av: Anonym

varföööör komenterar inge fööör då????? och om ingen komenterar hur vet du da att du har utländska läsare?

2008-07-10 @ 21:16:55
Postat av: olivia

Anonym: Men for att dom inte vill komentera. Ar du blind eller? Ser du inte att jag skriver att min familj fran Amerika laser eller? Skaffa glasogon!

2008-07-11 @ 01:28:49
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0