HOME SWEET HOME

HEEEEJ LÄSARE :D 

Då var man hemma igen då :) Skönt men tråkigt på samma gång, för det är ju alltid trevligt att vakna upp till solen, gå och äta hotellfrukost, gå ner till stranden och sedan bara vila. För det var ju så vårat "schema" såg ut på Öland. Men lite mer än så hände under våran lilla resa. För jag var ju då lite sjuk när jag kom hem från Amerika. Hade ju feber, huvudverk och allt det där som man också har när man är sjuk liksom. Och sedan när jag kom hem så började febern försvinna men annat tråkigt kom upp. Jag fick lock för öronen så jag hörde ingenting (bokstavligt talat). Men jag gjorde ingenting åt det utan jag bara levde vidare och åkte till Öland som om jag vore frisk. 
Yeah right, att man skulle vara frisk då också. Näe så jag fick ligga på hotellet med verk pullserande ut ur öronen - aj, aj, aj! Detta slutade med att mamma fick ringa doktorn som jag skulle träffa nästa dag. Nästa dag är väl den ända dagen jag gick ut på Öland när vi då var i Borgholm...Så där går jag och mamma på vägarna i Borgholm. Mamma försökte ju prata högre så att jag skulle höra vad hon sa, men slutsatsen av att hon skrek i mitt öra var ju inge bra direkt, det gjorde ju as ont. 

När vi äntligen kommer fram så får vi vänta i ett väntrum ett tag, men sedan kommer doktorn och ropar ut mitt namn. Så vi går in på öron, hals, ögon m.m. avdelningen där jag ska undersökas. Han lyser mig i halsen då han ser att jag är svullen och röd där och sedan lyser han mig i ena örat och säger: "Här var du ju också svullen". Sedan lyser han mig i andra örat och berättar att jag har utvecklat en öroninflammation. "Ojdå" tänker då jag liksom och lite väl högt till och med så han och mamma lugnar mig med att det inte är någon fara men att jag inte kunde bada och att jag behövde äta pencellin. Jag skulle också akta mig för solen - HELL NO! 

Så där ligger jag då på hotell rummet och sover, tittar på tv och äter medicin. När jag blivit bättre åker jag, mamma och pappa till Byxelkrok där vi fortsätter våran årliga Ölandsresa. 
Där solar jag ju en hel del och helt enkelt lever som en normal människa. Fast äter gör jag inte så mycket...

Aa, det var min berättelse om den resan dåra haha. Inge vidare kul kanske men den var lugn och jag har vilat ut som en tok. Idag ska jag äntligen få träffa lite vänner igen, och idag ska det bli av att träffa Hannah och Fanny. Jag längtar så att det skriker i mig :) Det ska bli riktigt kul, och om vi kramas ihjäl efter 2 veckor så vet jag inte vad vi kommer göra efter en månad. Men kul skare bli i alla fall. 

Nu bjuder jag på två morgonbilder och sedan ska jag äta tidig frulle, kanske lyxar till det med att sitta på balkongen :) 



PUSSAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0