HEJ STOCKHOLM!

hej allihopa :)

Nu är jag då hemma från Amerika och det känns både skönt och sorgligt. Blandade känslor helt enkelt :/ men men

Och vet ni vad, Jo! Jag har dragit på mig en förkylning som började med frossa och som nu har övergått till att jag är instängd i mitt huvud. Jag hör ingenting, jag känner inga lukter, jag kan knappt prata, m.m. Ganska intressant att uppleva hur döva har det ändå...

Så jag och mami kör teckenspråk dåra...det är ju också en ny upplevelse om man säger så :p Det är tyvärr inget jag trivs med så mediciner åker ner 24/7 i min hals och andra områden i kroppen. Em, jaa....

Men ingen vila för stackars/sjuka Olivia, NEJ! För imorgon ska vi (ma, pa, O) upp runt 5-6 på morgonen och köra bil. För vi ska till Öland. Det tycker jag iförsig är riktigt kul och mysigt eftersom det är en tradition, men det är inte sådär super roligt när man har feber, huvudverk och annan verk, ont i halsen m.m. Men jag ska ge mig fan på att bli frisk nu asså. Så att jag åtminstonne kan sola gärnet, för jag tänker inte komma hem och vara snövit inte! Utan jag ska vara pepparkaka.

Ni kanske undrar varför en sjukling är uppe 03.00 på natten och jaa, det undrar jag med kan jag säga, men jag vaknade 00.00 på kvällen/natten av att jag var jätte pigg, så då tittade jag på tv i någon timma eller så, sedan vaknade ma och pa, så då pratade vi en stund om min resa och så. Tillslut bestämmer jag mig för att lösa favoriten Soduku som har följt med mig hela resan (man börjar ju bli siffersmart nu asså). Sedan blir jag hungrig så då äter jag avokado och ägg. Och tillslut hamnar jag framför datan som vanligt. Man är ju beroende...

Jag ska dock lägga mig nu så att jag får sova någon timme så att jag är trött imorgon/idag så att jag kan sova i bilen. Resten av sovandet ska jag göra vid poolen på Öland :D

(bilder från Chicago, New York och kläder m.m. kommer komma upp i sinom tid)

Puss mina gurkor, vi hörs om någon vecka eller så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0