BIG STAR - THIRTEEN

Halloj :)

Nu sitter jagpa brorsans klubb och lodar. Vi ska val ut snart....Igar kvall var det en vild kvall, drinkar och annat skoj hamnade i kroppen den kvallen och d roligaste var att jag var med brorsan och hans kompisar haha. Mysko liksom.

Sa det borjade pa en nyoppnad restaurang sm heter Cat, Mjau haha XD
Sedan drog vi (jag och bruuur) till stan och kollade runt. Sedan kom Joachims tjej Evelina forbi, och da gick vi till en annan restaurang och hangde. Sedan akte vi faktiskt hem. Val hemma at vi sushi, kokte agg och at detta med avocado :) det var ett gatt kvallsmal.

En lat som jag blivit kar i, som jag och brur lyssnar pa ganska mycket heter Thirteen och sjungs av Big Star. Har ar den basta videon jag hitta av den:




Nu ska jag ata mi lunch, pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

O, lyssna på 13 med Håkan Hellström.

2008-07-23 @ 12:01:14
Postat av: Anonym

O, lyssna på 13 med Håkan Hellström.

2008-07-23 @ 12:01:40
Postat av: olivia

Anonym som jag antar är H :p :



Shit va äckligt haha XD Håkan har snott låten från konstnären han själv - Elliott Smith som gjorde orginalet. (tror jag)



Oj vad den är bra jag ryyyyssseer :)

2008-07-25 @ 06:24:45
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0