5 BILDER, INGET MER.

Halloj här kommer det 5 bilder. (jag kan inte somna har värsta Jetlag) 

Ok, hur som helst så ska jag visa 2 bilder från Chicago och 3 bilder från hur jag ser ut nu :p 

3KVcEWZfOx6gy0JXkaKJvsAGFUpxNdJz0300.jpg

 

Det här är:  (vänster) 

Anastasia - Chef över Lumen

Tracy - Nicks fru

Jag

Kelly - Jasons fru

 

 

uyU4si30RmbQVWqFg0AUVxtQss779WpO0300.jpg

 

Det här är: (vänster)

 

Jason, Jag, Joachim (bror)

 

 

Det jag håller i handen är cranberry juice med is, riktigt gott faktiskt. En bra alkoholfri drink till er som ibland kan ha svårt med att beställa alkoholfria drinkar. 

 

Det var två bilder från Chicago det...

 

såhär ser jag ut nu: 

 

 - Uttråkad är jag...Finns ju inge att göra såhär 4 på morgonen...

 - 1 timma senare typ :p näe men jag är helt seriös jag har suttit såhär i flera timmar och väntat på morgonen... :/ 

 

 - Manikyr och pedikyr fick jag av bruuuur, snällt va? :D jag blev iaf glad :) 

 

Nu ska jag ha tråkigt, hejdå! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0