NÄE INGA GLASÖGON HÄR INTE!

hej hej 

Jag var och kolla på glasögonen idag och de var inte alls så snygga som jag förväntat mig. Det hade för mörkt glas. I alla fall...Idag hade vi slöjd vilket är ganska kul...inte favorit ämnet precis men det kommer ganska nära favoritämnerna. På lunchen så gick jag, Hannah och Debbie till nått fik. Bönor och bakat hette det tror jag. Jag tog en cream cheese bagel och en äppelkaka med vaniljsås till efterätt. Mumsigt var det! 

Idag hade vi inget klassråd så jag slutade typ nu :p YES! haha. Eller asså jag slutade typ 14.00 men shit the same. 

Nu ska jag och papi ut på stan och spendera lite tid tillsammans. Vi brukar nämligen inte prata så mycket tyvärr. Så jag gillar när jag är ensam med honom då man kan prata. Det bra är att det var han som kom med förslaget :D 

Haha idag så gick jag och Debbie till kuratorn för vi gillar inte våra spanska lektioner precis..i alla fall då så sa vi saker som: ååå skolan är sååå stressig, och det är så mycket plugg. Gymnasie valet är också riktigt stressigt bla, bla bla...Vi hade tänkt att säga att vi hade fått magsår men det gjorde vi inte XD

Nu ska jag och papi gå :) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0