"They Try To Find The Milky Way"

Godmorgon alla sömntutor :) 

Idag vaknade jag sju för att gå till skolan. Men efter en massa samtal och email förfrågningar så gav jag upp här hemma och mamma och pappa sa att dom säkert hade skrivit fel på blanketterna jag fick hem. 

Idag ska jag nog fika med en massa södermänniskor och några av tjejerna :) Det ska bli väldigt mysigt tycker jag :D 
Men det är inte förns senare idag. 

Igår var jag då ute med en massa människor och satt och pratade. Ett tag var vi bara jag, Debbie, Hannah, Fanny, Michelle och Emelie och då hade vi det riktigt mysigt. Emelie kom på den bra idén att leka, och det var det vi gjorde de första timmarna typ haha ;p Då lekte vi sanning och konka och en blå. Sanning och konka har ju alla lekt liksom. Men bland oss blev det mest sanning och så. Riktigt kul att höra allas hemligheter och lite mindre kul att dela med sig av sina egna kanske. Ett tag talade vi väldigt mycket om kärlek och det är en sån sak som man glömmer att prata om men det är så viktigt egentligen. Jag tror att vi glömt bort kärleken.  Slutpratat om det haha. Juste! Vi fick ju då lära oss den här leken en blå. Som är rena rama hjärnträningen asså. Riktigt svårt men ändå riktigt kul! Vi måste klara av leken idag eller nått. Tyvärr är den för svår att lära ut här på bloggen haha. 

Lite senare den kvällen kom en massa människor och då satte vi oss i ring och lekte en klapplek då man ska ha handen på de man sitter bredvids ben. Sedan ska allas händer klappa i en runda typ. Aja svårt att förklara den leken med :p 

Nu ska mamma ha datan, men jag återkommer. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken skola är det du ska börja på nu?

2008-08-15 @ 10:15:39
Postat av: olivia

Anonym: Jag ska börja på Fryshusets gymnasium :)

2008-08-15 @ 10:47:50
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/
Postat av: stephie

ÅHH, den där klappleken lekte vi på deshe hela tiden haha.. fett kul är den ju!

2008-08-15 @ 11:49:28
URL: http://stephiesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0