TISDAG OCH DANS

Hey hey

Idag börjar jag 10.30 men jag vaknade lite tidigt så jag har all tid i världen på mig :p

Idag har vi då dans första timmen och det ska bli sjuuukt kul :) För idag har vi våran första riktiga danslektion i street. Så ni kan ju gissa hur jag ser ut nu :p Jag är sjuuukt cool haha. Em...vad kan jag säga hehe.

Asså shit jag skulle precis säga hejdå till mamma och då pratade vi lite om killar och så. Och vad säger hon då? Hon ba "jag hade riktigt kul med min första kille Nicky, och vi var ute på orientering och så, men det fortsatte vi också med hemma sen höhö" Gott folk, jag har världens snuskigaste mamma haha. Förstår ni vad jag behöver leva med varje dag? Haha men jag kan inte klaga fär de e kul också. Jag kan ju liksom fråga henne om allt mellan himmel och jord och de e as nice.

Näe nu måste jag samla mig haha. Fy vad hon tjatade på om Nicky. Jag har ju bara berättat hälften av vad hon sa :p Och de var den bra hälften haha. Näe usch...

Tänkte kolla lite bloggar och bara chilla och om ett tag ska jag gå för det tar ju ett tag att åka till skolan :p

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0